google

Τετάρτη 27 Ιουνίου 2012

Ξόρκια - Το δέσιμο των εννέα κόμπων

Η μαγική αυτή συνταγή εκτελείται πάντα σε γέμιση σελήνης και είναι ουδέτερη γιατί μπορεί να χρησιμοποιηθεί για οποιοδήποτε σκοπό ή επιθυμία μας. Ειδικά για επαναφορά, έρωτα κ αγάπη.
Παίρνουμε μια κόκκινη κορδέλα και σκεφτόμαστε αυτό που θέλουμε να επιτύχουμε. Επάνω σ' αυτήν δένουμε 9 κόμπους λέγοντας τα εξής για τον καθένα.

ΚΟΜΠΟΣ 1 η μαγικη μου εργασια αρχιζει.
ΚΟΜΠΟΣ 2 ολα οσα σκεφτομαι γινοντα αληθεια.
ΚΟΜΠΟΣ 3 ξεκινω απο το τιποτα για να εκει που θελω
ΚΟΜΠΟΣ 4 η πορτα της τυχης ανοιγει
ΚΟΜΠΟΣ 5 η μαγικη μου δουλεια ηδη αρχισε
ΚΟΜΠΟΣ 6 η μαγικη μου δουλεια ειναι εδω και με βοηθα
ΚΟΜΠΟΣ 7 με βοηθουν και τα αστρα του ουρανου και ολες οι δυναμεις του καλου ειναι μαζι μου
ΚΟΜΠΟΣ 8 η μοιρα μου ειναι εδω ετοιμη να υποταχθει στις επιθυμιες μου
ΚΟΜΠΟΣ 9αυτο που σκεφτηκα ειναι πια για παντα δικο μου

17 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Γεια σας,θελω ναρωτησω οταν λεει γεμιση σεληνης εννωει πανσεληνο ή την ημερα που αρχιζει καινουρια?Α και πηραζει αν ηβκορδελα εχει ενα σχηματακι?

Ανώνυμος είπε...

Γεια σας,θελω ναρωτησω οταν λεει γεμιση σεληνης εννωει πανσεληνο ή την ημερα που αρχιζει καινουρια?Α και πηραζει αν ηβκορδελα εχει ενα σχηματακι?

Ανώνυμος είπε...

Και σας παρακαλω απαντηστε μου γρηγορα επειδη περιμενω 5 μερες και δεν εχω απαντηση ειμαι αυτος που εχει γραψει τα 2 απο πανω

Ανώνυμος είπε...

Τι εννοεί όταν λέει γέμιση σελήνης?

Unknown είπε...

όταν το φεγγάρι βρίσκεται σε γέμιση εννοούμε 3 μέρες μετα την νεα σελήνη και μέχρι την πανσέληνο.

Ανώνυμος είπε...

kalimera ti kanume .me ti kordela otan telionume to kratame ti kanume

Unknown είπε...

Logika tin thaboume

Unknown είπε...

Kalispera sugnwmi mipos kserete ti kanoume tin kordela tin thaboume?

Unknown είπε...

καλημερα εγω νομιζω οτι πρρεπει και να εχεις και ιδιοτιτες ενος μαγου η μαγησας για νακανεις κατι τετοιο δε νομιζω οτι ο καθενας θα μπορουσε να τα κανει ολλα αυτα παραδιγμα φανταστητε να λειτουργει καποιος σε εκλησια που δεν ειναι καν ιερεας παπας τι σκοπο θα ειχε? καπως ετσι λοιπον και συγνομη αν κανω ορθογραφηκα λαθοι αλλα ποτε δεν ειμουν καλος μαθητης λογικα

Ανώνυμος είπε...

Γειτονας μου εχει δεμένη μία κοκκινη κορδέλα στην πόρτα του χωρίς κόμπους. Ετσι απλα δεμένη και βασικά είναι εμφανέστατη η καλυτέρευση της ζωης του. Υπάρχουν μήπως κάποια λόγια που πρέπει να ειπωθούν?

Unknown είπε...

Μετα τι την κανουμε την κορδελα?

Mona είπε...

Μερα κ ωρα δεν αναφερεται πουθενα..

Ανώνυμος είπε...

Τα ερωτικά ξόρκια τα κάνουμε κυρίως Παρασκευή και σε γεμιση σελήνης. Ζυγες ώρες... 22:00, 00:00, 02:00 κλπ

Νικολέτα είπε...

Πανσέληνο

Νικολέτα είπε...

Πανσέληνος

Ανώνυμος είπε...

Η καλύτερη ώρα είναι στις 12:00 μετά τα μεσάνυχτα

Ανώνυμος είπε...

Την κορδελλα τι την κανουμε;

Δημοσίευση σχολίου